Повернення товару

Продаж товару здійснюється тільки юридичним особам та фізичним особам - підприємцям.

Перевірка зовнішнього вигляду товару, наявність всіх комплектуючих, відсутність тріщин, сколів, вм'ятин, подряпин або інших дефектів здійснюється Покупцем при отриманні товару на складі.

При доставці товару компанією-перевізником ризики по пошкодженню товару несе компанія-перевізник. У разі пошкодження товару під час перевезення Покупець не повинен приймати товар у компанії-перевізника без письмової та фото-фіксації пошкоджень. Або не приймати взагалі.

Щоб повернути товар Продавцю, Покупець повинен спочатку повідомити про це Продавця електронною поштою, вказаною на сайті, надіславши разом з повідомленням копію банківської виписки або квитанції, товарної або товарно-транспортної накладної, згідно яких було сплачено і отримано товар.

Запити про повернення товару приймаються протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту документально підтвердженого отримання товару Покупцем. Повернення грошових коштів відбувається протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту прийняття товару на склад Продавця і оформлення приходної накладної.

Ще раз звертаємо увагу, що для запуску товару в експлуатацію необхідно провести пуско-налагоджувальні роботи. Монтаж, пуско-налагоджувальні роботи і технічне обслуговування товару мають право здійснювати вентиляційні компанії або інші підприємства, які мають повноваження здійснювати технічне обслуговування вентиляційного обладнання.

Після запуску товару в експлуатацію претензії до Продавця з приводу присутності зовнішніх дефектів товару, потрібної кількості і некомплектності не приймаються. У разі запуску товару в експлуатацію не сервісним центром або організацією, уповноваженою проводити вентиляційні роботи, товар знімається з гарантії.

Обмін і повернення товару здійснюється згідно Господарсько процесуального кодексу України при дотримання наступних умов:

товар, що повертається не повинен бути у використанні, отже, є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі НЕ розпаковані і т.д.).

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  • купити будь-який інший товар,
  • протягом 10 робочих днів отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  • поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з Покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки.

Вимоги Покупця будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарно-транспортної або видаткової накладної, яка підтверджує отримання товару Покупцем, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.

У разі повернення товару, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити даний товар на той же склад з якого був відправлений товар (склад і відправник вказано в декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі і огляду комісією, замовника повідомляють про можливість повернення товару. У разі не можливості прийому товару, при умові не дотриманні правил повернення товару, товар повертається клієнтові назад транспортною компанією, із зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією, повернення грошей здійснюється згідно вище описаної процедури.

Для заміни або повернення товару при собі обов'язково необхідно мати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • видаткову накладну (або товаро-транспортну накладну, акт пуско-налагоджувальних робіт);
  • довіреність від покупця.

Поверненню та обміну не підлягають такі товари як:

  • запчастини і мотори, бо це гарантійний випадок і вони замінюються по гарантії,
  • витратні матеріали.

Право на повернення і обмін товару втрачається в таких випадках:

  • При істотних змінах зовнішнього вигляду і властивостей обладнання, що виникають у процесі експлуатації.
  • При пошкодженнях, які виникли в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях:
    • при деформації;
    • при падінні вироба;
    • при навмисній поломці;
    • при перегріванні;
    • при неправильному зберіганні;
    • якщо пошкодження сталося після стихійного лиха;
    • якщо пошкодження виникають при відкручуванні, закручуванні, відкритті і надалі із-за застосування надмірної сили.
    • при псуванні товару тваринами покупця.
    • при самостійних змінах, внесених в товар.
    • якщо товар використовувався не за призначенням.