Продаж товару здійснюється тільки юридичним особам та фізичним особам - підприємцям.
Перевірка зовнішнього вигляду товару, наявність всіх комплектуючих, відсутність тріщин, сколів, вм'ятин, подряпин або інших дефектів здійснюється Покупцем при отриманні товару на складі.
При доставці товару компанією-перевізником ризики по пошкодженню товару несе компанія-перевізник. У разі пошкодження товару під час перевезення Покупець не повинен приймати товар у компанії-перевізника без письмової та фото-фіксації пошкоджень. Або не приймати взагалі.
Щоб повернути товар Продавцю, Покупець повинен спочатку повідомити про це Продавця електронною поштою, вказаною на сайті, надіславши разом з повідомленням копію банківської виписки або квитанції, товарної або товарно-транспортної накладної, згідно яких було сплачено і отримано товар.
Запити про повернення товару приймаються протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту документально підтвердженого отримання товару Покупцем. Повернення грошових коштів відбувається протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту прийняття товару на склад Продавця і оформлення приходної накладної.
Ще раз звертаємо увагу, що для запуску товару в експлуатацію необхідно провести пуско-налагоджувальні роботи. Монтаж, пуско-налагоджувальні роботи і технічне обслуговування товару мають право здійснювати вентиляційні компанії або інші підприємства, які мають повноваження здійснювати технічне обслуговування вентиляційного обладнання.
Після запуску товару в експлуатацію претензії до Продавця з приводу присутності зовнішніх дефектів товару, потрібної кількості і некомплектності не приймаються. У разі запуску товару в експлуатацію не сервісним центром або організацією, уповноваженою проводити вентиляційні роботи, товар знімається з гарантії.
Обмін і повернення товару здійснюється згідно Господарсько процесуального кодексу України при дотримання наступних умов:
товар, що повертається не повинен бути у використанні, отже, є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі НЕ розпаковані і т.д.).
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
- купити будь-який інший товар,
- протягом 10 робочих днів отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
- поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з Покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки.
Вимоги Покупця будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарно-транспортної або видаткової накладної, яка підтверджує отримання товару Покупцем, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.
У разі повернення товару, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити даний товар на той же склад з якого був відправлений товар (склад і відправник вказано в декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі і огляду комісією, замовника повідомляють про можливість повернення товару. У разі не можливості прийому товару, при умові не дотриманні правил повернення товару, товар повертається клієнтові назад транспортною компанією, із зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією, повернення грошей здійснюється згідно вище описаної процедури.
Для заміни або повернення товару при собі обов'язково необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- видаткову накладну (або товаро-транспортну накладну, акт пуско-налагоджувальних робіт);
- довіреність від покупця.
Поверненню та обміну не підлягають такі товари як:
- запчастини і мотори, бо це гарантійний випадок і вони замінюються по гарантії,
- витратні матеріали.
Право на повернення і обмін товару втрачається в таких випадках:
- При істотних змінах зовнішнього вигляду і властивостей обладнання, що виникають у процесі експлуатації.
- При пошкодженнях, які виникли в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях:
- при деформації;
- при падінні вироба;
- при навмисній поломці;
- при перегріванні;
- при неправильному зберіганні;
- якщо пошкодження сталося після стихійного лиха;
- якщо пошкодження виникають при відкручуванні, закручуванні, відкритті і надалі із-за застосування надмірної сили.
- при псуванні товару тваринами покупця.
- при самостійних змінах, внесених в товар.
- якщо товар використовувався не за призначенням.