На все обладнання надається гарантія на рік. На деякі моделі – два/три роки.
Це означає, що протягом гарантійного терміну необхідно здійснювати сервісне технічне обслуговування обладнання.
Як відбувається обслуговування протягом гарантійного терміну?
Як правильно запустити обладнання в експлуатацію, щоб не порушити умови надання гарантії?
Гарантійний ремонт буде здійснюватись безкоштовно і всі заводські гарантії зберігаються, якщо Покупець дотримується всіх пунктів інструкції заводу-виробника.
Тобто:
- Монтажні та пусконалагоджувальні роботи проводяться Організацією, яка має повноваження проводити такі роботи з холодильного обладнання з дотриманням усіх пунктів техніки безпеки.
- Після проведення пусконалагоджувальних робіт та виведення обладнання на робочий режим Організація підписує Акт пуску в експлуатацію, що додається до Паспорта обладнання.
- Надалі між Покупцем та уповноваженою Організацією підписується Договір про проведення планового технічного обслуговування холодильного обладнання раз на два/три місяці.
Обслуговування здійснюється з дотриманням графіка, про що зазначаються позначки у Паспорті обладнання.
Якщо виходить з ладу будь-яка деталь чи запчастина обладнання, Продавець безкоштовно здійснює її заміну протягом 14 днів відповідно до законодавства України.
Усі заявки на гарантійний ремонт приймаються лише письмово на фірмовому бланку Покупця, підписані уповноваженою особою Покупця, або в електронному вигляді з електронним підписом (у телефонному режимі заявки не приймаються).
Поняття:
• Монтажні роботи – це роботи з підключення обладнання до комунікацій та/або об'єднання (складання) в єдину систему.
• Пуско-налагоджувальні роботи – це роботи з налаштування обладнання та виведення його на робочий режим.
•Технічне обслуговування - комплекс технологічних операцій та дій, спрямованих на підтримку працездатності обладнання при його використанні за призначенням.
• Уповноважена організація – організація, до переліку видів діяльності якої входить ремонт холодильного обладнання, і яка підписала договір співпраці з Постачальником.
Якщо запуск в експлуатацію стався з порушенням Інструкції заводу-виробника, то таке обладнання втрачає гарантію, і ремонт відбуватиметься платно.
Підсумуємо випадки, коли гарантійний ремонт безкоштовно не проводиться:
- Покупець не виконує умови експлуатації обладнання, зазначені в Інструкції/Паспорті заводу-виробника.
- Пуско-налагоджувальні роботи не проводяться, або проводяться Покупцем, або проводяться не уповноваженою на це організацією.
- Технічне обслуговування ябо не здійснюється, або проводиться не за затвердженим річним графіком, або проводиться компанією, яка не має на це повноважень.